سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشی که بدان عمل نمی شود، مانند گنجی است که از آن خرج نمی شود . صاحبش در گردآوریش خود را به رنج می اندازد و به بهره اش نمی رسد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مهروش سلطان زیبایی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
حمید عسکری

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

آلبوم زیبای کما از حمید عسکری  که بیشتر صداشو با صدای شادمهر عقیلی اشتباه میگیرن و میگن آلبوم جدید شادمهرهPostSmile!

?- ترانه تلافی با حجم ?.? مگابایت

?- ترانه قسمت با حجم ?.? مگابایت

?- ترانه دلم گرفته با حجم ?.? مگابایت

?- ترانه بارون با حجم ?.? مگابایت

?- ترانه خاطره با حجم ?.? مگابایت

?- ترانه سنگ غرور با حجم ?.? مگابایت

?- ترانه کی عوض شده با حجم ?.? مگابایت

?- ترانه تنه با حجم ?.? مگابایت

?- ترانه باور با حجم ? مگابایت


نوشته های دیگران()

ثبت خاطرات روزانه در دفترچه خاطراتی امن

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

همیشه ما دفترچه خاطرات را به عنوان کتابچه و یا یادداشتهایی که با خواندن و مرورشان به یاد خاطرات تلخ و شیرین گذشته می افتادیم نگاه می کردیم . این یادداشت ها و خاطرات که برای هر شخص ارزش بسیار بالایی دارد میتوانند از دنیای واقعی وارد دنیای الکترنیک نیز بشوند و علاوه بر امنیت بالای نگه داریشان , از زیبایی ها و بیان احساسات واقعی تری برخوردار گردند . شرکت XDeskSoft نرم افزار دفتر خاطرات و ثبت اطلاعات الکترونیکی زیبا , خلاق و بسیار مفیدی تحت عنوان XMultimediaDiary داراست که به شما امکان قبت خاطرات و اطلاعات را در محیطی چند رسانه ای و زیبا با امکانات متفاوت می دهد . بلی با استفاده از این دفترچه خاطرات زیبا تمامی امکانات زیبای صوتی و تصویری را به داخل خاطرات خود آورده و از روح تازگی آن لذت ببرید .

نوشته های دیگران()

بهترین کدهای جاوا

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

شما میتوانید در ادامه مطلب بهترین کدهای جاوا را مشاهده کنید

نوشته های دیگران()

468 بازی کارتی کمیاب SolSuite 2007 v7.0

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

 PostSmile!

نرم افزار SolSuite در واژه به معنای انقلاب , و در عمل نیز تحول عظیمی در بازی های موجود در بازار ایجاد کرده و در حال حاضر یکی از برترین  بازی های کارتی موجود به شمار میرود, SolSuite به تازگی نسخه ی 2007 خود را عرضه نموده که شامل مجموعه ای از 468 بازی کارت با کیفیت بالا و در محیطی جذاب میباشد!

 بازیهای موجود در این بسته نرم افزاری بازی های اصلی وحقیقی کارت بوده بطوریکه مشابه آن در بازی های دیگر یافت نمیشوند!از ویژگی های جالب و قابل توجه این بسته نرم افزاری ویراستار قدرتمند آن میباشد که کاربر را قادربه اعمال ویرایشات مورد نظر خود در قوانین بازی ها میسازد.
برخی از بازی های این مجموعه عبارتند از:Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.

قابلیت های کلیدی :
- راهنمایی جامع کاربر و آموزش حرکات و دستورات اصولی در بازی ها.
- امکان تغییر پس زمینه بازی وقرار دادن فایل مورد نظر شما با پسوند BMP در پس زمینه به علاوه امکان سفارشی سازی کارتها و نوار ابزار بازی بصورت دلخواه.
- امکان جستجوی سریع در بازی ها.
- دارای  مراحل نامحدود در استفاده از Undo و Redo! (بازگشت به حرکات انجام شده قبلی)
- امکان Load,Save و ReStart بازی ها.
- شامل افکت ها و جلوه های صوتی مختلف.
- امکان انتخاب اتفاقی یک بازی از گروه های مختلف.
- امکان تنظیم و تعیین سرعت کارت ها در بازی.
- امکان انتخاب بازی های مورد علاقه شما از میان بازی های مختلف.
- ارائه آمار و گزارش از امتیازات کاربر بصورت گرافیکی و نموداری! وامکان انتشار کلیه امتیازات فردی شما در سایت SolSuite 2007 و مقایسه آن ها با امتیازات دیگر کاربران SolSuite در سطح جهان!
- ایجاد کارت های جدید بصورت Wizard/ مرحله به مرحله به سلیقه کاربر (اندازه و شمایل  کارتها به سلیقه شما!)
این مجموعه با کلیه سیستم عامل های مایکرو سافت ساز گار میباشد: Windows 95/98/Me/NT/2000/XP Home/XP Pro

نکته : این بازی پر طرفدار تا به حال بالای 11 میلیون بار از سایتهای معروف نرم افزاری Cnet و Znet دانلود شده است که نشانی از کیفیت و جذابیت آن میباشد!

دانلود بازی با حجم ??.? مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com


نوشته های دیگران()

پرواز کامل تمامی عکسهای درون صفحه با استفاده از یک کد جاوا

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

قصد داریم تا هم اکنون یک شوخی بامزه در داخل نرم افزار اینترنت اکسپلورر را به شما معرفی کنیم. شما میتوانید با استفاده از یک کد جاوا تمامی عکسهای درون صفحه مورد نظر خود را به پرواز در آورده و حرکات آنها را به دور هم ملاحظه کنید! به نوعی یه رژه دسته جمعی و منظم در پادگان بزرگ اینترنت اکسپلورر! و حتی یک رقص مدور زیبا توسط عکسها! امتحان کردن این ترفند خالی از لطف نخواهد بود.

PostSmile!


نوشته های دیگران()

16 پوسته زیبا برای یاهو مسنجر

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

یاهو مسنجر یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های اینترنتی است که از هر ?? نفری که با اینترنت کار می کنند ? نفر از آنها این نرم افزار را بر روی رایانه خود دارد. خوب پس از مدتی که با نرم افزار کار می کنیم شاید از ظاهر آن خسته شده باشید و تمایل داشته باشید به یاهو مسنجر خود تنوع بدهید و شکل و ظاهر نرم افزا را تغییر بدهید. خوب برای این کار کافیه که پوسته جدیدی را برای نرم افزار پیدا کنید. ما کار را برای شما ساده کردیم و ?? پوسته زیبا را جمع آوری کردیم تا شما به راحتی از آنها بتوانید استفاده کنید.PostSmile!



دانلود پوسته ها با حجم ?.? مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com


نوشته های دیگران()

Windows Live Messenger v8.1.0106.00

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

احتمالا خبر دارید که شرکت MicroSoft در حال آماده‌سازی مجموعه جدیدی از خدمات internet ی خود با نام Windows live است که به مرور جایگزین مجموعه خدمات MSN این شرکت خواهد شد .
مجموعه Windows Live شامل خدمات internet ی متنوع از جمله :  Messenger ، Email ، Searching ، خدمات نقشه‌های internet ی و ... خواهد بود و MicroSoft امیدوار است بتواند با بروز نگه داشتن خود و جمع‌آوری خدمات internet ی خود تحت نام Live بیش تر از قبل و حرفه ای تر با رقبای در حال رشد خود نظیر Yahoo و Google رقابت کند .PostSmile!
برای دانلود و خواندن مطالب بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید

نوشته های دیگران()

هک ISP با Ac-hacker

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

نرم افزاری برای هک مراکز ارائه دهنده اینترنت که با آن می توانید یوز و پس کارت های اینترنتی آی اس پی ها را بردارید. البته ما این نرم افزار را برای امنیت بیشتر مراکز اینترنتی ارائه می کنیم تا به تشکیلات خود اطمینان بیشتری داشته باشند. ( عواقب هر گونه استفاده غیر مجاز از این نرم افزار به عهده کاربر می باشد و وبلاگ در قبال آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد )PostSmile!

آموزش کار با آن در ادامه مطلب

دانلود نرم افزار با حجم ??? کیلوبایت

پاسورد فایل :  www.kamyabonline.com


نوشته های دیگران()

شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد!!!

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:12 صبح

قصد داریم تا هم اکنون یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ترفندهای موبایل را که کمتر کسی از آن با خبر است را برای شما بازگو کنیم. ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن هایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید ؛ شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است. اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد " یا " شماره مورد نظر مسدود است " و یا ... روبرو شود. PostSmile!

نوشته های دیگران()

I Wish You A Very Happy New Year

مهروش :: شنبه 86/1/11 ساعت 2:9 صبح

سلام بچه ها خوبید؟......عید همه مبارک....انشالله سال خوبی داشته باشید.....این آخرین پست من در این وبلاگ هستش....نه نترسید آخرین پست من در این سال هستش از سال دیگه دوباره می نویسم ( روز اول عید )

اینم تقدیم به شما(روش کلیک کن) :


یکی از بچه ها عکس لرد سیاه رو می خواست.....بفرما:

   

کمه؟....می دونم چون الآن وقت ندارم بیشتر از این بذارم...ببخشید....بابای


نوشته های دیگران()

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هک حرفه ای جلسه اول
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
مهروش سلطان زیبایی
مهروش
Link to Us!

مهروش سلطان زیبایی

Hit
مجوع بازدیدها: 21398 بازدید

امروز: 1 بازدید

دیروز: 0 بازدید

Day Links
من ، مامانم و خاله میترا [476]
[آرشیو(1)]


Archive


بهار 1386

Submit mail